ambitie,  creatief inzicht

Luxity zomernummer

Vandaag is het zomernummer van Luxity verschenen. Dit glossy, journalistieke magazine (focus Arnhem en Nijmegen) heeft een speciale plek in mijn hart omdat ik betrokken ben geweest bij de ontwikkeling ervan, zo’n twee jaar geleden. Mijn eigen lifestyle bureau Didie.nl bestond toen net een jaar en ik had inmiddels mijn draai gevonden als zelfstandige communicatie professional. Door de uitgever en mijn toenmalige opdrachtgever de Gelderlander werd ik gevraagd om mee te denken over de vormgeving en de naam. Een geweldige eer voor een magazine speurneus als ik.

Vol passie en enthousiasme heb ik toen gewerkt aan verschillende covers, redactiepagina’s en advertorials, alsmede een salesbrochure. Onder de titel .325 (naar de gelijknamige snelweg tussen Nijmegen en Arnhem) heb ik dit concept gepresenteerd aan sales, redactie en het creatieve team. Een memorabele middag omdat de gezamenlijke energie en liefde voor papier samenkwamen. Uiteindelijk kreeg het magazine de naam Luxity en heeft het na twee jaar een mooie groei doorgemaakt. Ikzelf ben drie nummers betrokken gebleven bij het blad als producent van de modereportages waarbij we fashion uit de regio Arnhem en Nijmegen in beeld brachten met professionele modellen, jonge ondernemers of prominenten zoals Miss Gelderlander en Miss Nederland.

Vandaag is het zomernummer gepresenteerd met geweldige beelden uit Ibiza: David Brons en Twan Krebbers, managers van discotheek The Matrixx uit Nijmegen, laten zien waar zij op Ibiza hun inspiratie vandaan halen. Ook zijn er artikelen over de Mode Biënnale Arnhem en het paardensportevenement Outdoor Gelderland. Verder vaste rubrieken over mode, wonen, reizen, autotest, winkelen, cultuur en de agenda.

Ik geniet mee met het team van Luxity!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *