werk en thema’s

didie-merk-werk-project-opdracht

Ik heb gewerkt en geschreven voor talloze opdrachtgevers zoals: Philips, L’Oréal, Happinez, Sanoma, Unilever, Brunotti en Wegener. Avontuur, lifestyle en diepgang; inhoud en vorm met en vrolijke twist. En dat zie je terug in mijn huidige werk: online content, SEO schrijven, evenementen, boeken, magazines, merkstyling, verhalen en andere creaties die voortkomen uit mijn wereldse hart. Het is een indirecte weergave van de manier waarop ik in het leven sta. En dat geldt ook voor de mensen met wie ik samenwerk; inspirerende mensen die hun hart volgen en aandacht hebben voor alles wat de ziel raakt. Inhoud en vorm, aandacht en plezier, dat is het werk van Didie.

Inhoud & vorm in balans

In mijn projecten breng ik de wereld van woorden, beelden, vormen, kleuren én materiaal tot leven. En door mijn focus kan ik de uitstraling en de impact ervan tot in detail bewaken. Dat is niet alleen een vereiste voor de kwaliteit, het is bovendien mijn grootste passie:

Ik kan me compleet verliezen in de miraculeuze wereld van woorden en vormen. Het liefst houd ik me dagenlang bezig met het bestuderen van foto’s, boeken en tijdschriften en de manier waarop alle elementen zijn samengesteld; vanuit een ongekende liefde voor inhoud en vorm.

Thema’s projecten

Ik richt me op creatieve projecten waarbij bevlogen levensgenieters en ondernemende mensen centraal staan. Alles vanuit één onuitputtelijk verlangen: om inhoud en vorm te creëren die inspireren het leven te zien als het grootste geschenk ooit. De ene keer is dat de productie van een boek, tijdschrift of website, en een andere keer ontwikkel ik een merkstrategie, lifestyle blog of creatieve workshop. Tsja, ik ben geen bedrijf, ik ben Didie.

Ideeën voor Didie?

Wil je met mij samenwerken of heb je een idee voor een project? Neem dan contact op via info(Replace this parenthesis with the @ sign)didie.nl en vertel meer…

didie-opdrachten